Friday 15 April 2011

Pendant giveaway

Here is the chance to win unique, handmade pendant I made.
I decided to organize this giveaway to celebrate the opening of my new blog.



What you have to do is: 

  1. Leave a comment, tell me what you like/dislike about the pendant and leave your correct email
  2. Follow my blog
I will choose the winner randomly and contact her/him next Friday (April 23 th.).


Pendant is made of  dragon veins agate pendant bead, silver plated wire, metal beads, metal rose and leaf charms. Including the leaf on the bottom, pendant measures cca 70*40 mm (1mm=0.039inch).

32 Feedback:

Unknown said...

Čestitke na novom blogu!!!!
Sviđa mi se ovaj poseban ahat, bio bi genijalan dar za moju mamu, točno njen kamen i njena boja....

gogz said...

privjesak je prekrasan! posebno mi se svidja sitno izradjena ruza i listic. odlicno izgledaju na tamnijem ahatu! zelim! :)

Silvija Patak said...

Hello Andreja : )
Good like for new blog : )
I follow your work on facebook page and just start for interesting in gemstones and especially love Labradorite and you have great ones ; )

This pendant is really interesting and I like it : )
so my email is silvija.patak@gmail.com

Unknown said...

What's not to like about the pendant? It is simple, but elegant and it can be worn anytime and anywhere! Very nice! :):):)

(my email is: dlvsk@vip.hr)

Hamuda said...

Predivan mi je privjesak. Obožavateljica sam nakita, a lijepi nakit me obori s nogu. Prvenstveno mi se svidja boja, savrseno uz maslinastu put i svijetle-tople oci. Ruza je super detalj

Hamuda said...

p.s. e-mail: lea.ivusa@gmail.com

ana said...

I Jadranka Kosor bi ga poželjela :) , odličan dizajn .

Love me Bear said...

privjesak je super :) aaaali ovaj Dragons sanctuary je geeeeenijalan ;)))) eto ljubav na prvi pogled :) auuuf sad ću stalno mislit na njega :))))

fadoporto@hotmail.com

gia

dióhéj said...

wow! wonderful pendant, the achat is awesome!
thank you for opportunity! my email is in my profile ( diohej + @ + gmail)

Reina de Calabazas said...

There's really nothing to dislike about this pendant. It's a gorgeous stone set in a pretty and simple wrapping that enables you to wear it everyday but it doesn't stop being elegant :D
You've done a great job with it :)
Thanks for the opportunity!
I love your works, btw

My e-mail: negra_90_90@hotmail.com

Aquarius said...

I'd like to see it in a version with sea blue or forest green color. Thanks! azra @ net.hr

Maniwala said...

Prekrasan je privjesak, detalji su lijepo izvedeni, i svidja mi se i boja, sve je super =)

Mirnica666 said...

Privjesak je prekrasan! Podsjeća me na pustinjsku ružu na tvrdoj i suhoj zemlji koja cvijeta unatoč tome što se nalazi na ispucaloj zemlji. Jako mi se sviđa i djeluje mi veoma otmjeno.

mirna.orec@gmail.com

Unknown said...

I think the pendant is very pretty and very well made. I kinda like the earthy tones with the silver as well. Maybe a deeper green and flecks of red would make a pretty contrast next time but otherwise I think this is quite pretty.

Also, I can list my e-mail later, I'd rather not just post it in a open place like this ^^;

AJ

jednababaroga said...

privjesak je stvarno prelip, a ružica mi se posebno sviđa

Suzana said...

Privjesak mi se sviđa jako jer je neobičnno jedinstven. Ma mrak je!!!!!!Dobro nam došla!

Andrea Čretni said...

Privjesak je prekrasan,posebno mi se sviđa detalj u obliku ruže :)

monica.bell22@gmail.com

Amorfia Unique Jewelry said...

wow, koliko komentara u samo jednom danu, stvarno ste me oduševili! morat ću češće organizirati nagradne igre ;)
--------------------------------------------------
wow, how many comments in just one day, I'm really thrilled! I'll have to organize more giveaways in the future ;)

pizeta suzana said...

Što više nagradnih igra to bolje :) još pogotovo dok su nagrade ovako originalne! Ko ga nebi poželio...
suz.pizeta@gmail.com

Unknown said...

I like how the silver contrasts with the greenish hue and ther black webbing, It has an excellent composition, that will really draw your down to the collarbone when worn.
Haven taken a course in jewelry in high school, I really admire the craftsmanship on the rose I understand how hard it is to get the shapes right. Over all a gorgeous piece. Good job.

supersketti@gmail.com

feelingfimo said...

Ne znam kakav je to kamen ali izgleda jako neobično i lijepo..kao suha raspucala zemlja.. U kombinaciji s ružom podsjeća me na prizor s planete Malog princa. :)) Lijep pozdrav!!

Dayala said...
This comment has been removed by the author.
Dayala said...

Privjesak je naprosto S.A.V.R.Š.E.N. ne mogu mu naći ni jednu zamjerku, osim možda što nije na meni ;-)
blue-panther@net.hr
P.S. pratim vas kao Dayala :-)

Dusman said...

Privjesak me podsjeća na mističnu ružu. Ružu koja se naizgled čini lijepa i primamljiva.. Ali prvi dojam vara, zar ne? :)

velvet_dreams@net.hr

Pia Drent said...

Hi Amorfia, I am honoured to join your giveaway and thank you for joining mine!! Your creations are just amazing.
I like natural symbols a lot so what I like most about this pendant are the feather and rose!
Pia


PS. other visitors: you can still join my painting giveaway :)
http://liquidbrick.blogspot.com

Slavica said...

jako lijep privjesak, nadam se da nisam zakasnila bilo bi mi jako žao :-(

Amorfia Unique Jewelry said...

*Feeling fimo, to je vrsta ahata ;)
*Slavica, nije kasno, komentirati se može do slijedećeg petka, 23.4.2011.

Nizama Muhamedagic said...

Na stranu savršeno omotavanje i divni srebreni dodaci......kamen je nevjerovatan, a kombinacija koju si postigla fantastična. Čestitke na novom blogu, izgleda stvarno profesionalno.

PEKI said...

Vrhunski privjesak. Ruža tipičan znak nježnosti i ženstvenosti, a zelena boja odmora i raj za dušu i oči! :)) Jednostavno prekrasno.

ANICA said...

Odličan poklon za moju majku za njezin rođendan kojeg slavi u svibnju, a koja obožava ovakvu vrstu nakita (jednostavan,elegantan,profinjen privjesak). Bila bi oduđevljena, sigurna sam! :)

Zili said...

I like this pendant because this pendant speaks to me. It emodies my faith, earth worshiping, paganism. The colors are mother earth and the rose is her beauty.

beads.and.wire@gmail.com
-Zili aka "Extravegance" from DA

Leigh said...

What a beautiful pendant. I love the unexpected rose!

I now follow your blog.

liamsamuel @ gmail.com (no spaces)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...